Konkurs na logotyp

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiło konkurs na logotyp.

Celem konkursu jest wybór nowego logo dla systemu komunikacji miejskiej w Warszawie, które będzie identyfikowało usługi komunikacyjne realizowane na zlecenie Miasta Stołecznego. Obecnie w przestrzeni miejskiej równolegle funkcjonują trzy logotypy ZTMu, używany jest również symbol promocyjny miasta „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”. Zaistniała więc potrzeba ujednolicenia oznakowania.

Konkurs ma charakter dwuetapowy, otwarty. Na podstawie nadesłanych w pierwszym etapie portfolio, jury wybierze pięciu finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowania wstępnych koncepcji logotypu (po 2 000 zł). Nagroda główna za przygotowanie zestawu logotypów wraz z księgą znaku – 70 000 zł.

Portfolio można zgłaszać do 17 lipca 2017 na adres konkurs.ztm@stgu.pl

Więcej informacji

Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie © 2017

Korzystamy z technologii ciasteczek. Przeglądając naszą stronę zgadasz się na używanie ich. Polityka cookies.Rozumiem